- Kaip teikti pranešimus?
- Kaip prisijungti prie asmeninės „Sodros“ paskyros draudėjui / darbdaviui?
- Kaip suteikti teises naudotis asmenine „Sodros“ paskyra draudėjams / darbdaviams?
- Kas gali pasirašyti pranešimus elektroniniu parašu?
- Kur gauti elektroninio parašo sertifikatą?
- Kiek kainuoja elektroninis parašas?
- Ką daryti jei neturiu kompiuterio?
- Kaip naudotis elektroniniu parašu?
- Nemokama SD pranešimų formų pildymo programa
- Informacija verslo valdymo sistemų kūrimo ir integravimo įmonėms
- Socialinio draudimo pranešimus 1-SD, 2-SD, 9-SD, 12-SD, 13-SD, NP-SD2, SAM) privalu teikti per asmeninę paskyrą draudėjui / darbdaviui.
- Pranešimus būtina pasirašyti saugiu kvalifikuotu elektroniniu parašu.
- Teikiamuose SD pranešimuose nebūtina pildyti laukelio apie asmens socialinio draudimo numerį (išskyrus apie asmenis, kuriems nesuteiktas asmens kodas).
- Teikiamas formas galite rasti prie konkrečios draudėjo situacijos arba skiltyje „Formos ir šablonai“.
- Per https://draudejai.sodra.lt/.
- Per elektroninės bankininkystės sistemą.
- Per http://www.epaslaugos.lt/.
Elektroninės draudėjų aptarnavimo sistemos naudojimo taisyklės.
- Asmeninėje „Sodros” paskyroje draudėjui:
- Prisijunkite adresu https://draudejai.sodra.lt.
- Pasirinkite kairiojo meniu punktą „Portalo naudotojų administravimas“.
- Po antrašte „Naujos teisės suteikimas“ įveskite fizinio asmens, kuriam norite suteikti teisę, duomenis.
- Paspauskite mygtuką „Suteikti“.
- Pateikdamas „Sodros“ skyriui prašymą suteikti asmeninėje „Sodros” paskyroje draudėjui administratoriaus teises parinktam asmeniui. Prašymą galite rasti čia.
Tik įmonės vadovas arba jo įgaliotas asmuo.
- Asmens dokumentų išrašymo centras (asmens tapatybės kortelė).
- VĮ „Registrų centre“.
- UAB „Bitė“.
- „Telia Lietuva“
- UAB „Tele2“.
Tiekėjų el. parašo sertifikatų kaina gali skirtis, detalesnę informaciją, šiuo klausimu, Jums gali suteikti paslaugos teikėjas.
Neturint kompiuterio, pasirašyti dokumentus elektroniniu parašu galima „Sodros“ skyriuose arba viešosiose bibliotekose.
Informaciją kaip naudotis elektroniniu parašu rasite čia.
Nemokama SD pranešimų formų pildymo programa: ABBYY eFormFiller.
Draudėjai, savo veiklos procesų valdymui naudojantys finansų valdymo ar kitokias ūkinės veiklos apskaitos taikomąsias sistemas, jas pakeitę pagal „Sodros“ reikalavimus, gali elektroninius pranešimus rengti bei pateikti „Sodrai“ automatiniu būdu.
Kokias galimybes suteikia ši paslauga?
- Pasirašyti ir pateikti į asmeninę „Sodros“ paskyrą draudėjui ffdata tipo dokumentus.
- Pateikti į asmeninę „Sodros” paskyrą draudėjui jau pasirašytus dokumentus.
- Pasirašyti ffdata tipo dokumentus kvalifikuotu elektroniniu parašu, išsaugant juos lokaliame kompiuteryje vėlesniam perdavimui.
- Įkelti į asmeninę „Sodros” paskyrą draudėjui nepasirašytus dokumentų ruošinius.
- Patikrinti tokiu būdu perduotų dokumetų statusą (priimtas/atmestas). Atmetimo atveju, matyti diagnozuotas klaidas.
Reikalavimai teikiamiems duomenims:
- Elektroninių pranešimų bylos turi atitikti „Sodros“ patvirtintą duomenų struktūros aprašą.
- Elektroninių pranešimų bylos turi atitikti „Sodros“ direktoriaus nustatytus reikalavimus elektroniniam parašui.
- Pasirašytos elektroninių pranešimų bylos „Sodrai“ turi būti perduotos per viešąją tinklinę sąsają (angl. web service).
Kaip naudotis paslauga?
Susiję teisės aktai: