Sodros informacijos centras

Skambinkite +370 5 250 0883

Tinka ir skambinant iš užsienio.

  • Jei norite sužinoti BENDROJO POBŪDŽIO INFORMACIJĄ, pakanka paskambinti nurodytu telefono numeriu.
  • Jei norite sužinoti ASMENINĘ INFORMACIJĄ apie save, turite būti atpažinti vienu iš žemiau nurodytų būdų.
  • Jei norite pranešti apie KORUPCIJOS ATVEJUS „Sodroje“.

Norint gauti asmeninę informaciją (apie išmokų skyrimą, jų dydžius ir pan.) paskambinus telefonu +370 5 250 0883, Jūs turite būti atpažintas („identifikuotas“) pagal vieną iš žemiau nurodytų autentifikavimo būdų:

  1. Pagal KID;
  2. Pagal telefono numerį, iš kurio skambinate.

Jei iki šiol nesate užsisakę šių paslaugų, tai padaryti galite:

  • Internetu, prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui, bei pasirinkę
    • skiltį „Mano nustatymai“ → „Kontaktinė informacija“, nurodydami telefono numerį ir pažymėdami „Teikti asmeninę informaciją, paskambinus į „Sodros“ informacijos centrą telefonu +370 5 250 0883”;
    • skiltį „Mano nustatymai“ → „Kliento identifikavimo kodas (KID)“ → „Suteikti naują kodą“.
  • Atvykus į „Sodros“ skyrių. Su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Skambinant telefono numeriu +370 5 250 0883, mokesčių mokėtojui, kurio pokalbių mokėjimo planas numato tam tikrą nemokamų minučių kiekį, pokalbiai nieko nekainuoja.

„Sodros“ paslaugos 

Spausti 1

Меню на русском

Spausti 9

Menu in English

Spausti 0

Pasirinkus „Sodros“ paslaugas:

Išankstinė registracija

Spausti 0

Ligos, motinystės ir tėvystės išmokos

Spausti 2

  • Ligos išmoka;
  • Motinystės išmoka;
  • Vaiko priežiūros išmoka;
  • Ilgalaikio darbo išmoka;
  • Išmokos dėl nelaimingo atsitikimo darbe ar profesinės ligos;
  • Išmokos iš garantinio fondo lėšų darbdaviui tapus nemokiam;
  • Žalos atlyginimo išmokos dėl nelaimingo atsitikimo darbe ar profesinės ligos;
  • Vienkartinės kompensacijos asmenims, patyrusiems žalą likviduojant Černobylio AE avarijos padarinius;
  • Profesinės reabilitacijos išmoka;
  • Savanoriškas socialinis draudimas išmokoms;
  • Nedarbingumo pažymėjimų ir nėštumo ir gimdymo atostogų pažymėjimų išdavimas;
  • Dalinio darbo išmoka;
  • Prašymų pildymas;
  • NP-SD2 ir PA-DP pranešimų pildymas ir tikslinimas;
  • Pažymos;
  • Kiti klausimai (išmokos);
  • Kitų institucijų kompetencijai priklausantys klausimai.

Pensijos ir šalpos išmokos

Spausti 3

  • Socialinio draudimo pensija;
  • Šalpos pensija;
  • Išmoka mirus pensijos gavėjui;
  • Vienišo asmens išmoka;
  • Migruojantys asmenys;
  • Pensijų mokėjimo tvarka;
  • Pensijos gavėjo pažymėjimas;
  • Valstybinė pensija;
  • Apskaitos vienetai, stažas;
  • Pensijų kaupimas;
  • Kompensacijos;
  • Prašymų pildymas;
  • Kiti klausimai (pensijos);
  • Kitų institucijų kompetencijai priklausantys klausimai.

Nedarbo išmokos bedarbiams

Spausti 4

  • Nedarbo draudimo išmoka;
  • Prašymų pildymas;
  • Pažymos;
  • Kiti klausimai;
  • Kitų institucijų kompetencijai priklausantys klausimai.

Įmokų mokėjimas ir formų pildymas

Spausti 5

  • Privalomojo sveikatos draudimo įmokos savarankiškai besidraudžiantiems asmenims;
  • Valstybinio socialinio draudimo įmokos draudėjams;
  • Savarankiškai dirbančių asmenų įmokos;
  • Draudimas valstybės lėšomis;
  • Socialinio draudimo pranešimų teikimas ir tikslinimas;
  • Skolų mokėjimo atidėjimas;
  • Priverstinio poveikio priemonių taikymas;
  • Pensijų kaupimas;
  • A1 pažymėjimai;
  • Elektroninės paslaugos EDAS;
  • Elektroninės paslaugos EGAS;
  • Pažymos;
  • Vaikų išlaikymo fondas;
  • Profesijų klasifikatorius;
  • Draudėjų registracija ir įgaliojimai.

Pasitikėjimo pranešimai

Spausti 7

  • Norėdami palikti pranešimą apie klientų aptarnavimo kokybę, spauskite 1.
  • Norėdami palikti anoniminį pranešimą apie neteisėtą elgesį, piktnaudžiavimą ar kitus pažeidimus, spauskite 2.

Atkreipiame dėmesį, kad ši linija yra skirta tik gauti pranešimus – atsakymas Jums nebus pateiktas.

Norėdami menių išklausyti dar kartą

Spausti 8
  • Pirmadieniais – ketvirtadieniais dirba nuo 8:00 iki 17:00 val. 
  • Penktadieniais – nuo 8:00 iki 15.45 val.
Prieššventinėmis dienomis konsultacijos teikiamos viena valanda trumpiau.

Kiti būdai susisiekti su mumis:

  1. Galite mums parašyti.
  2. Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui ar draudėjui galite inicijuoti pokalbį internetu (angl. „chat“). Bendraujant šiuo saugiu kanalu konsultantai Jums galės teikti asmeninę informaciją.
  • Pokalbiai internetu vykdomi tik darbo valandomis.
  1. Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui ar draudėjui galite pateikti paklausimą. Atsakant į jį konsultantai galės teikti asmeninę informaciją.
  • ​Atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų.
  1. Galite mums parašyti elektroniniu paštu .

Į klausimus elektroniniu paštu Jums bus pateikta tik bendro pobūdžio informacija. Šiuo kanalu Jūs nesužinosite asmeninės informacijos, nebent prašymą pasirašysite elektroniniu kvalifikuotu parašu.

  • Atsakymą pateiksime ne vėliau kaip per 20 darbo dienų.
  • Paskambinkite telefono numeriu +370 5 250 0883 (spauskite „1“ („Sodros“ paslaugos) → „7“ (pasitikėjimo telefonas) → „2“ (anoniminis pranešimas apie „Sodros“ darbuotojų galimus korupcinius veiksmus);
  • arba paspauskite šią nuorodą ir parašykite anoniminį pranešimą (atkreipiame dėmesį, kad ši linija yra skirta tik gauti pranešimus – atsakymas Jums nebus pateiktas).

Atnaujinimo data: 2025 m. rugpjūčio 21 d.

Mums svarbi Jūsų nuomonė

Kiek tikėtina, kad rekomenduostumėte šią svetainę pažįstamam žmogui, vertinant nuo 1 iki 10 balų?

NPS
Mažai tikėtina Labai tikėtina