Sodros informacijos centras
Skambinkite +370 5 250 0883
Tinka ir skambinant iš užsienio.
- Jei norite sužinoti BENDROJO POBŪDŽIO INFORMACIJĄ, pakanka paskambinti nurodytu telefono numeriu.
- Jei norite sužinoti ASMENINĘ INFORMACIJĄ apie save, turite būti atpažinti vienu iš žemiau nurodytų būdų.
- Jei norite pranešti apie KORUPCIJOS ATVEJUS „Sodroje“.
Kokie yra atpažinimo telefonu būdai?
Norint gauti asmeninę informaciją (apie išmokų skyrimą, jų dydžius ir pan.) paskambinus telefonu +370 5 250 0883, Jūs turite būti atpažintas („identifikuotas“) pagal vieną iš žemiau nurodytų autentifikavimo būdų:
- Pagal KID;
- Pagal telefono numerį, iš kurio skambinate.
Jei iki šiol nesate užsisakę šių paslaugų, tai padaryti galite:
- Internetu, prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui, bei pasirinkę
- skiltį „Mano nustatymai“ → „Kontaktinė informacija“, nurodydami telefono numerį ir pažymėdami „Teikti asmeninę informaciją, paskambinus į „Sodros“ informacijos centrą telefonu +370 5 250 0883”;
- skiltį „Mano nustatymai“ → „Kliento identifikavimo kodas (KID)“ → „Suteikti naują kodą“.
- Atvykus į „Sodros“ skyrių. Su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Kiek kainuoja skambinti į „Sodros“ informacijos centrą?
Skambinant telefono numeriu +370 5 250 0883, mokesčių mokėtojui, kurio pokalbių mokėjimo planas numato tam tikrą nemokamų minučių kiekį, pokalbiai nieko nekainuoja.
Kaip pasirinkti konsultacijos temą?
„Sodros“ paslaugos | Spausti 1 |
Меню на русском | Spausti 9 |
Menu in English | Spausti 0 |
Pasirinkus „Sodros“ paslaugas:
Išankstinė registracija | Spausti 0 | |
Ligos, motinystės ir tėvystės išmokos | Spausti 2 |
|
Pensijos ir šalpos išmokos | Spausti 3 |
|
Nedarbo išmokos bedarbiams | Spausti 4 |
|
Įmokų mokėjimas ir formų pildymas | Spausti 5 |
|
Pasitikėjimo pranešimai | Spausti 7 |
Atkreipiame dėmesį, kad ši linija yra skirta tik gauti pranešimus – atsakymas Jums nebus pateiktas. |
Norėdami menių išklausyti dar kartą | Spausti 8 | |
Kada dirba „Sodros“ informacijos centras?
- Pirmadieniais – ketvirtadieniais dirba nuo 8:00 iki 17:00 val.
- Penktadieniais – nuo 8:00 iki 15.45 val.
Prieššventinėmis dienomis konsultacijos teikiamos viena valanda trumpiau.
Jei negalite skambinti ar netinkamas skambučių centro darbo laikas
Kiti būdai susisiekti su mumis:
- Galite mums parašyti.
- Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui ar draudėjui galite inicijuoti pokalbį internetu (angl. „chat“). Bendraujant šiuo saugiu kanalu konsultantai Jums galės teikti asmeninę informaciją.
- Pokalbiai internetu vykdomi tik darbo valandomis.
- Prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui ar draudėjui galite pateikti paklausimą. Atsakant į jį konsultantai galės teikti asmeninę informaciją.
- Atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų.
Į klausimus elektroniniu paštu Jums bus pateikta tik bendro pobūdžio informacija. Šiuo kanalu Jūs nesužinosite asmeninės informacijos, nebent prašymą pasirašysite elektroniniu kvalifikuotu parašu.
- Atsakymą pateiksime ne vėliau kaip per 20 darbo dienų.
Kaip pranešti apie korupcijos atvejus „Sodroje“?
- Paskambinkite telefono numeriu +370 5 250 0883 (spauskite „1“ („Sodros“ paslaugos) → „7“ (pasitikėjimo telefonas) → „2“ (anoniminis pranešimas apie „Sodros“ darbuotojų galimus korupcinius veiksmus);
- arba paspauskite šią nuorodą ir parašykite anoniminį pranešimą (atkreipiame dėmesį, kad ši linija yra skirta tik gauti pranešimus – atsakymas Jums nebus pateiktas).
Atnaujinimo data: 2025 m. rugpjūčio 21 d.